Äsch, vad är väl en bal på slottet?

I brist på tid och ork så blir det världens enklaste "middag". Kan väl inte riktigt kalla det middag, men lite energi. Varmkorv och fullkorn-snabbmakaroner. OH JÄVLAR VILKEN LYXMIDDAG! Tror jag det. Tur att jag var sugen på varmkorv. Imorgon fyller storasyster år. Hela 24 år gammal blir tanta. Funderar på att köpa en käpp åt henne, men det är nog att ta i. Grattis iallafall. Jag har inte köpt någon present till dig. Än. Ute i sista minuten,  say what?! what?!

Häromveckan hjälpte jag och Erik på jobbet att lämna en borttappad unge till sin mamma. Det visade sig tydligen att det var vår gamla chefs lilla unge. Ungen tjöt.

Känner mig som en bitterfitta, vet inte om det är hormoner eller att 5 miljarder personer slutar på K-Rauta. Okej tre stycken men ändå. Tråkiga är att jag tycker bra om alla tre, Totte, Calle och Oskar. De vill ju gå vidare det är väl förståeligt. Kränga hus eller sälja WC-stolar? Hmm......


Nu hör jag vattnet bubbla, ska slänga i mina små korvisar. Uno momento.

Sådär. Slängde i pasta i vatten också. Middag klar om 5 minuter. Alla hurrar.


Var barnvakt åt syrrans barn i lördags. Hon grät och hon spydde ner min t-shirt, men söt är hon!

Ne, gu vad tråkigt det blev nu, magen kurrar. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kim

Oh my goooåd Jannika där slog du på stort.. ;) inte likt dig ;)

2010-02-10 @ 22:51:26
Postat av: Anna

hoppas du hade ketchup och senap till, annars var din middag tråk >_< inga pölser utan staesj!! ok!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback