Erik o jag, vi är goda vänner..

Jag vann ingen t-shirt, men jag är glad för det! :D
Idag har jag varit med min kära vän Erik. Vi käkade/fikade på stan och snackade en massa jäkla skit. Riktigt kul att ses. Jag fick en present, en spikmatta av honom, fast visste iofs om att jag skulle få den, men den uppskattas verkligen! :D Efter att vi gick från Jolla så ramlade jag, halkade till och tog emot fallet med mitt vänsterknä. Slet upp ett litet hål i mina skinnleggings. Blev lite ledsen i ögat. Vi åkte hem till mig och Erik lovade att laga middag och oss. Måste passa på att utnyttja en kock när man har en! ;) Det blev en riktigt god kycklingwok med färska grönsaker och matvete till det. Supernyttigt och supergott! Efter det har vi mest kollat lite på tv, tittat på några avsnitt av Big bang theory och snackat om snygga kändisar. :) Erik åkte hem för en halvtimma sen och nu sitter jag här och knåpar ihop ett inlägg.
I måndags fyllde jag som sagt år. Mamma, pappa, Jonna, Zoey och Patrik var förbi. Var riktigt trevligt. Vi fikade och myste och såg Charlotte Kalla ta en OS-guld. Perfekt kväll! Fick många presentkort, så nu är det bara att ge sig ut på jakt efter vårkläder! <3
I måndags tatuerade dessutom Mattias sin rygg. Andra sittningen av tre. Det roliga är att Martin som tatuerade honom har lagt upp hans
progress-bild på sin myspace. såg det nyss. Kul! Kommer blir grymt nice när vingarna blir skuggade också!

Btw. Skönt att Anja Pärson tog brons efter gårdagens krasch! GO ANJA!

Jobbet imorgon. 12-20. Yay.

Kommentarer
Postat av: Erik

:)

2010-02-21 @ 00:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback