Hallå ellah?

Vilket tjat det var på Kim på dåligt uppdaterande. Nu kommer det ett kort inlägg, så var nöjd! :D

Har precis ätit klart middag slängde ihop wokade nudlar med kyckling och wokgrönsaker i sötsur sås. Innan jag började med maten blev jag så sugen på pannkakor, så jag håller på att steka det nu. Passade även på att ta lite nutella på en halv pannkaka. Det var ingen sensation Kim. Smakade skumt! ;D

Jonna rigde förut också. De firar 1 års förlovningsdag. Jag ska sitta barnvakt :) Mysigt att umgås med lilltjejen. Hon kommer garanterat gråta, men ska göra mitt bästa! Är ju bara ca 6 timmar jag ska vara barnvakt :)
Tittade nyss på Supersize me på tv. Ruskigt bra dokumentär. Man blir inte direkt sugen på McDonalds efter det :D Hah! Skandal att småbarn inte vet vem Jesus respektive en amerikans president var. Däremot visste de vem Ronald McDonald var. Boo.

Imorse var spårvagnstrafiken avstängd, blev lite krångel att komma till jobbet, men tillslut så. Kom lite sent, men så blir det när Sverige inte är beredd för snöoväder. I år.. igen..

Dags för att fortsätta steka pannkakor


Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback