I love you.. Philip Morris!

Hellu alla glada! Dagen har börjat trevligt. Ätit frukost och kollat på några avsnitt av Big bang theory. Bästa serien enligt mig! :D Nu sitter jag här och kollar runt lite.
I veckan vankas jobb, jobb, jobb. Eventuell träff med Dennis och Åsa! Inte träffat Dennis sedan. Eh.. Ja ett år sedan, mer kanske? Iallafall. Ska bli skoj att catcha upp gamla minnen! Däremellan ska jag försöka hinna med att gyma nån gång. Blir lite jobbig att få med det när jag jobbar, men det ska nog finnas tid! :D

Idag ska jag och älskling iväg på bio. Nu var det faktiskt länge sedan sist. Vi har inte gått sedan Avatar hade premiär och det var ju ett par månader sedan! Katastrof :D Ikväll ska vi se
I love you Philip Morris Har ganska höga förhoppningar av denna film. Komedi är en favorit-genre jag har och Jim carrey som spelar huvudroll (tillsammans med Ewan McGregor) är precis i min smak. Har alltid tyckt om hans filmer! Får återkomma med ett utförande efter filmen har setts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback