Min hjärtans dag.

Alla hjärtans dag. För mig en dag som alla andra. Mattias och jag har tillbringat dagen precis som alla andra dagar. Nästan, förutom det att jag fick en film imorse. Australia! :D Har hört bra om den så ska bli spännande att se. Åkte iväg en tripp till stan och köpte Fallout 3 till gubben. Han blev glad <3
Dagen har tillbringats med att bara ta det lugnt. Krypa upp i Mattias famn. Vi har precis sett färdigt på filmen UP. Så otroligt bra film. Min smak. Riktigt rolig! Just det ja. Har bakat 8 olika kakor tills imorn (Min födelsedag, yay!!) Just nu är jag trött på att baka men det är möjligt att det blir kolakakor och kärleksmums imorgon också. Mamma, pappa, Jonna, Zoey och Patrik kommer och hälsar på mig imorgon så det blir hemmagjort fika för hela slanten!
Med lite tur, kanske man får med sig lite fika till jobbet. Hah! Vet att det uppskattas.

Imorgon ska jag se om det finns något klipptid någonstans, ska gyma och Mattias ska tatuera sig. Andra sittningen, dags för skuggningen! Sista timmarna som 21 år imorgon blir jag ett år äldre och ett år klokare? Ajja. Vi hörs imorgon eller tisdag!


Puss

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Grattis i förskott min Korrepudding <3

Postat av: Anna

GRATTIS I EFTERSKOTT PILLAN!!! :D

2010-02-20 @ 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback