Lord of the dance!!

Ikväll var jag och mamma i DeGeerhallen. Vi tittade på Riverdance - Lord of the dance. Ahh. Jag är i extas. Jag vill börja på riverdance Nu. Pronto. Dock finns bara kurserna på distans. Stockholm, Eskilstuna, skåne. BOO. Det gör mig ledsen. Får nöja mig med att titta på klipp och minnas kvällen. Det var wunderbart. Har alltid fascinerats av riverdance. Hur armarna är helt raka längs sidorna. Hur man hoppar upp och ner, skapar underbar rytmisk musik. Den irländska musiken är baaah, klockren! Puh!

Jag är hungrig.



Peace out från en glad Jannika!

Kommentarer
Postat av: Annna

jag har startat upp bloggen igen :D

ät!

Postat av: Kim

hahahhahaha

2010-01-19 @ 23:39:27
Postat av: Kim

*armarna hänger längs sidorna = fetthett ;) haha

2010-01-19 @ 23:40:10
Postat av: Kim

Men hallo hur dålig har inte du blivit på att uppdatera!!!

2010-02-01 @ 17:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback