pling

Usch. Jag är redan trött på mitt nyårslöfte. Jag vill är sugen på choklad, popcorn, chips, allt det där som jag egentligen inte borde äta. Svårast är nog att inte äta på kvällarna. Känns det som just nu. Är äckligt sugen på att ta en macka eller liknande. Men antar att de första veckorna är svårast. Boo. Men är stolt att jag gick till gymet både igår och idag. Igår var det sjukt motvilligt. Saken gjorde det inte bättre att efter jag var färdig skulle jag ta 16,30 spårvagnen från Söder tull. Jag var där 16,26. Då står det att det är 19 minuter kvar? Whaaaat? Sedan efter 5 minuter ser jag 2ans spårvagn susa förbi och förbannar över att jag inte tittade om jag kunde tagit den. SÅ när klockan var 16,55 kom den. När jag var stel som en fiskpinne. Jannika inte glad. Nr1: Jag fick vänta på en spårvagn som skulle kommit i tid. Nr2: -15c ute. Nr3: Trött efter gympass. Nr4: Hungrig som ett djur.

Vi väntar fortfarande på projektorn.

det där med att lägga upp bilder från nyår... eh. Jag.. hehe. la upp alla på facebook istället. Orkar inte lägga upp dom igen ^^

3 dagar med jobb framför mig. 10-19 imorgon. Sen jobba helgen. blabalbalbalbalba


hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Du är bäst!!! Klarar jag detta så klarar du det! 9 dagar utan godis nu. Har tillåtit att ta lite dricka någon gång bara för att stilla sockerbehovet och popcorn får jag äta. Men det har jag bara ätit en gång! Annars flyter det på!



Kom igen bästaste Jannika!!! <3

Postat av: Evelina Wedin

Man ska aldrig förbjuda något. Välj en dag i veckan som du äter istället. Kan lova dig att du inte vill ha det lika mycket dom resterande dagarna då :) Visserligen bör man inte vräka i sig godis den dagen men ändå tillåta sig något :)Kämpa på!

2010-01-09 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback