rena, rama, ?

Fan vilket jävla krångel det har varit med projektorn. Suck. Själva projektorn och duken fanns på två olika ställen. De kom inte i tid. Det var ett helvete att sätta upp eftersom vår gipsvägg fick för sig att inte sammarbeta med oss. Fy fan. Men nu sitter den uppe och vi ska premiärtitta på en film ikväll. Vilken? I have no idea.
Tydligen har jag namnsdag idag (Jannike) Jannika finns såklart inte. Iallafall. så nu har jag och Mattias fikat. det var förbannat gott. Eftersom jag medvetet inte åt något igår, tillät jag mig att äta idag. <3


(orkade inte dra fram digitalkameran)

Imorgon ska jag träffa Åsa. Först ska jag gyma runt 11. Sen träffa Åsis vid 12. MÅÅÅÅNGA månader sedan vi sågs. Minns inte ens när det var. Långt innan snön kom.



See ya! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

rena rama rolf!! :D

2010-01-12 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback