www.kwit.tv

Uhh. är helt förstörd. Vaknade nyss och har ingen lust alls att gyma. Istället tänker jag strunta i det och umgås med Åsa. Tills hon åker hem. DÅ ska jag gyma. Det var tänkt att jag skulle åka in till 11. Men har inte packat iordning nånting och inte heller ätit frukost. Så det får bi att gyma efter.
Igår kväll tittade vi på Little Miss Sunshine. Vi har sett den förr. Skulle egentligen tittat på Watchmen, dock upptäckte vi att den var lite lång. 2½ timma. Orkade inte börja titta på den vid halv elva igår.


Åh. måste komma ihåg att ta med mig kamera. Fota Åsa I must do.

Var o handlade grejer på jobbet igår. Hah, de flesta gav mig komplimanger för mina glasögon ;)


(ca 4 år gammal bild! :D )

Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback