Mitt fredagsmys! :D

Hallå. Jag är sjuk, sjuk, sjuk. sa jag att jag var sjuk?
Det började med lite oskyldigt halsont i tisdags. BRÖÖÖÖÖL. Förskyld idag. Fi fan säger jag bara. Dock har jag försett mig med lite varm choklad och en äggmacka så I'm good. Det bästa av allt idag (nästan). Jag kan spela hur mycket Fable 3 som helst idag. Underbart. Köpte det för en vecka sedan men inte hunnit spela någonting pga av att jag jobbat varenda dag. Aboo.. Har passat på att ringt ett samtal till E.ON pga av en faktura som vi trodde var fel. Det löst sig fintfint.

Alla som läser min lilla blogg (höhöhö) Kan passa på att gå in på
Mimmi's blogg. Så sjukt underhållande. Tycker jag iallafall. Perfekt blandning av sarkasm/matlagning/privatliv. Hittade hennes blogg för någon månad sen, eller två? och fastnade direkt. Av vilken anledning jag hittade bloggen? No idea. Who cares. Den är AWESOME!


Jag fastnade på bild i lördags på personalfesten
Reklam för Aquafresh?! :D


Kommentarer
Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback