My boobs are OK?

Det här med bröstförstoring..

Funderat och argumenterat hit och dit och vet fortfarande inte vad jag kommit fram till. Så länge som jag minns, eller iallafall under den tiden jag varit medveten om min kropps form osv. så har jag alltid tyckt jag varit för liten i övrig proportion till min kropp. Tanken att skaffa bröstförstoring har alltid funnits där. Men ville alltid vänta några år till jag "växt färdigt". Någon större skillnad kan jag väl inte påstå att det blivit, inte blev det någon förändring efter jag börjat äta Neovletta heller.
Har läst ganska mycket om bröstförstoring och jag är absolut för. Mitt självförtroende skulle bli bättre och jag skulle absolut trivas bättre med min kropp.
Jag och en arbetskamrat diskuterade detta under en lunch vi hade, vi kom båda överens om att en bröstförstoring kan vara otroligt positiv, om man gör detta av rätta anledningar. Hmm..
En operation skulle gå på ca 40.000 beroende lite på vad man väljer. (saltlösning, silikon, placering av implantaten, storlek osv).
Någon som håller med mig eller har en åsikt?

Kommentarer
Postat av: Anna

mm, jag har haft samma tankar själv. har väl det fortfarande, men inte lika mycket, förut var det så att jag SKA göra det om några år om det inte händer något, nu är det mer att det kommer nog inte bli av men det hade varit...trevligt?

Postat av: Åsa

jag är för tuttförstoring. men jag visste inte att du hade tänkt på de! trodde du var nöjd som du är. tycker du är jättefin med dina du har. inget fel med de. men brudar(tänkte på Annas inlägg) så är ni inte så stor i kroppen så man kan inte begära allt för mkt av generna. eller ja ni förstår mig.



men jannika. om du vill/ska/känner att de stärker ditt självförtroende. DO IT! men inte för stOOra. ^^ men som sagt, jag älskar dig som du är.



kraaaaaaaaaaam

2010-09-17 @ 14:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback