Fjärilar i magen.

Tänk er känslan ni hade när ni var små barn och väntade på julaftonsmorgon, eller när mamma och pappa kom in och sjöng på morgonen på din födelsedag. Tänk er känslan av att ni önskat er något riktigt speciellt och är jättespända över att kanske, kanske ligger det i det där paketet.
Känslan över att längta efter något, ha fjärilar i magen, veta att snart är det dags.
DEN.. den känslan har jag ganska konstant i magen. Att veta, snart! Snart är allt det där mitt. Snart fylls min nya lägenhet av mina möbler, nya känslor, nya minnen skapas och framförallt kärleken.. Den kommer vara den bästa inredningen i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Kim

Vet du hur glad jag är för din skull? Kan inte säga med ord :)!

2011-04-11 @ 19:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback