mumble

goddag på er. det var ju lite dåligt av mig att inte skriva här på en vecka nästan. Så kan det ju gå.
har inget direkt att skriva nu heller. Är mest trött och jag borde sova, men vill stanna uppe för sova är förbannat tråkigt.
Mycket snurrar runt i huvudet just nu. Mest lånelöfte och såna viktiga grejer, är riktigt sugen på en lägenhet.
Sen mycket tankar om kärlek och känslor hit och dit. Just nu känns det som att allt komma spricka. Ligger liksom lite i luften. När jag får min lägenhet så småningom någon gång, då blir det bra. Då blir det jättebra. Då kommer allt jag önskat mig de senaste månaderna falla på plats <3
Trött.

Kommentarer
Postat av: ...

Det här fixar du.

Du är stark.

2011-04-06 @ 08:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback