Världens bästa.

I förrgår blev kvällens spontana utgång riktigt lyckad. Det började med att jag, Andreas, Erik, Henka och Peter slutade klockan 20.00. Vi får skjuts in till stan av Erik. När vi åker förbi Pizza Hut skämtar vi om att Mogge och Steve skulle dit på after work samtidigt som vi åker förbi dom när dom cyklar.
Jag utbrister att jag är mer än gärna på. Resterande förutom Andreas är genast på idén på att ta en liten öl eller två på Saliga munken. Med lite övertalning från min sida lyckas jag få med honom ut också.
Henka och Peter möter upp mig utanför porten och vi går tillsammans till Munken.. Proppfullt. Inga lediga bord och folk står som packade sillar där inne. Nehe, då fick vi tänka på. Vi knallade vidare ner till Black Lion. Där satt vi och mer än en, två öl. Fan vad trevligt det var. Anna och Victor mötte även upp oss på Black Lion vilket var sjukt trevligt!
Av någon anledning bestämdes det att vi skulle till Hugos.
FY FAN. Så jävla roligt som vi hade!! Galet alltså. Underbart gäng att gå ut med. Love you to death!
Hemgången blev som den blev. Anna gick hem till sitt med en snäll kille som såg till att hon kom hem ordentligt ;)
Jag gick hem till mitt, förbannad över att McDonalds bara har öppet till 24 på onsdagar.

Imorgon blir det Hugos för hela slanten. Ska sova ut inatt så jag är taggad imorgon. Ska försöka få med mig ett lika roligt gäng imorgon också. Känner på mig att några bangar, men så får det väl bli då ;)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anna

köpa dricka; check! får se vad man slänger på sig för kläder bara. ååh, vill att du ska sluta nu pill så jag kan komma över med en gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback