Mobilinlägg nr 101.

Idag har varit ganska jobbigt känslomässigt. Hjärnan har gått på högvarv och hjärtat dunkat febrilt. Jobbet börjar snart, på måndag för att vara exakt. Det kommer bli skitjobbigt att träffa Andreas, tänker inte sticka under stolen med det. Har tänkt på honom hela dagen, försökt koppla bort tankarna men det har gått sådär. Jag hatar dig för det du gjort mig och jag vill egentligen inte ha något med dig att göra, men det är svårt. För jag saknar dig. Vill komma bort från dig. Vill inte jobba med dig. Vill inte träffa dig varje dag på jobbet, att ständigt bli påmind om vilket jävla as du varit. Vill inte påminnas om hur fin du är. Hur kul vi haft. Vill inte.. Det enda jag känner just nu är att jag vill åka bort härifrån, bort från dig. Bort från alla problem som du skapat. Vill till UK. Vill till Josephine. Kanske jag flyttar dit om jag trivs. Vill lära känna nya människor. De här två veckorna har varit riktigt hyfsade. Festat, levt schysst, ätit gott. Nu är det dags för nya tag. Ska bli skönt. Jag kunde inte bry mig mindre om vem som läser det här heller eller om du tycker det här inlägget är too much. Med tanke på att det inte verkar som du bryr dig om mig, varför ska jag bry mig? 5 månader Andreas. That's all I'm saying.

Kommentarer
Postat av: Kim

Sjukt att han gör såhär. Fem månader är lång tid och vi har alla vetat om vad som hänt mellan er. O sen såra dig på det sättet! Har alltid gillat Andreas massor... Men det här är lågt. Riktigt lågt.

2011-08-12 @ 09:56:37
Postat av: Ewelina

Du är så jävla mycket bättre <3 Hoppas han läser detta för det är verkligen hans förlust. Hoppas DU läser detta Andreas, för du är verkligen en lägre stående varelse i mina ögon, hur kan DU behandla någon så underbar som Jannika för något sånt här? Hon gav upp allt för dig och du kan inte ens ha stake nog att säga henne sanningen och vara ärlig emot henne. Är det kul att ha någon som väntar på dig? En bra back-up ifall det inte funkar med frugan? Men vet du, du har ingen som väntar på dig mer.



Nu riktar jag mig till dig älskade Jannika, <3 du är välkommen hit när du behöver komma iväg, det vet du. Flyttar du till London så kan du räkna med en lady som kommer och hälsar på. Haha <3 Vore ju på tiden eller vad säger du? ;)



Älskar dig finaste Jannika <3 Du är stark, du klarar detta! För du är så mycket bättre! Plus att du är snygg som fan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback