Mobilinlägg nr 103.

Semestern är slut. Två veckor gick alldeles för fort. Känns som jag inte gjort nånting. Fast det har jag ju. Endel festande och träffat nytt trevligt folk.. Hehe ;D den här veckan blir fullt upp. Jobb mån-tors, augustifest och Hugo fredag och lördag. Bakfull söndag. Så ser planen ut iallafall, får se om det blir så. Har en klump i magen. Igår var det stjärnfall när jag och Nicko satt på balkongen. Kan nog vara det första stjärnfallet jag sett. Sjukt att jag hann se, för det varar knappt en sekund. Får se om min önskning går i uppfyllelse, hoppas det, verkligen. Fan, skulle ju skriva värsta inlägget, men har varken ork eller lust. Klumpen i magen får mig ofokuserad. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback