Mobilinlägg nr 104.

En av de människor jag håller riktigt kär, en vän som jag bryr mig otroligt mycket om. Fick jag reda på mår fruktansvärt dåligt. Väldigt mycket som har hänt under en tid nu. Man vill trösta, hålla om, sträcka ut en hand, vad man än säger spelar ingen roll, för det går liksom inte fram. Även om vår relation inte är som det en gång varit så bryr jag mig om dig. Jag kommer alltid göra det, for as long as I live. Vi har haft våra stunder, good and bad ones. Men när det väl kommer till kritan så kommer jag gå genom eld och vatten för dig, vad som än hänt och kommer att hända. Vill att du ska veta att du betyder mer än mycket för mig. Vad det än är så hör av dig, kommer alltid finnas vid din sida.

Intressant dag på jobbet, blev inte direkt så som jag trodde att den skulle bli. Jag mådde förvånansvärt bra, trots första arbetsdagen efter semestern och första mötet med Andreas på två veckor. Nu är jag hemma och gjort mig en förträfflig sallad. Ska inta den tillsammans med mineralvatten och sen kolla på film. Oh! Sen ringde mamma sitt dagliga samtal.. :P

Kommentarer
Postat av: ...

You go girl!

Det löser sig ska du se.

2011-08-18 @ 08:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback