Mobilinlägg nr 105.

Skulle behöva några veckor till ifrån omvärlden för att glömma. De känslor som hann tyna bort under semestern har återfunnit sig. Är trött på folk som sårar andra. Kan man inte bestämma sig från första början kanske man inte ska inleda nånting?! Jag har alltid hejat på kärleken, att det finns minst en person för var och en där ute. Kommer ta med mig den här erfarenheten till nästa kille jag träffar. Kommer vara försiktig och försöka läsa av signalerarna innan han utnyttjar mig och mina känslor. Får se vilket århundrade vi faktiskt kommer kunna få prata om det här. Om jag har mina aningar rätt så kommer regeringen och csi göra allt för att det ska ta så lång tid som möjligt. Är trött på allt, hela skiten, hela jävla situationen. Att aldrig riktigt känna mig fridfull. Aldrig få känna sig 100% glad, för det här ligger och gnagar i bakhuvudet. Du låter mig inte få komma över dig helt. Varför? Ikväll somnar jag i soffan igen. Tvn har blivit mina sömntabletter.

Kommentarer
Postat av: Kim

Va fan håller han på med nu.... Ärligt talat

2011-08-18 @ 12:19:01
Postat av: Anna

helt jävla hopplöst att han fortfarande ska "ha kvar dig", att han inte bara släpper dig. han har tagit sitt beslut goddammit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback