Mobilinlägg nr 196.

Riktigt rolig kväll igår med världens bästa tjejer. Kvällen blev inte alls som vi planerat från början. Det var tänkt att det skulle bli en lugn hemmakväll med filmmys snacks, vin och killsnack. Det blev killsnack och vin. Vi lagade tacos tillsammans, fan så jävla gott. Gulliga Kim gav mig doftoljor, öppnade precis ena flaskan så nu dofter det Garden sweet Lea i lägenheten.<3 Vi rotade runt i min garderob efter outfits till Anna, mig och Johanna. Efter lite vin, öl och peppande musik så gick vi ner till Texas Longhorn för att möta upp Nicko och Lina. Därifrån vidare ner till Hugo. Lite sådär ifall vi skulle komma in eller inte. Johanna hade sitt leg hemma och Lina är 22. Vi kom in utan problem. Kim bjöd oss tjejer i kassan på en drink, skålade för att vi alla är singlar (förutom Kim). Sen gick vi in och dansade, och som vi dansade! Efter ett tag gick Anna, Nicko och Lina ut för lite frisk luft, men jag Kim och Johanna stannade kvar. Så jävla roligt vi hade! Grymt kul att dansa med er, dels för att jag aldrig varit ute med er förut men också för att jag såg hur roligt ni hade! :D Hade en sjukt jobbig kille som stod och flåsade oss i nacken, puttade bort honom otaliga gånger, efter en stund försvann han. Helt plötsligt studsar det fram en blond kille i vår lilla ring vi format. Sjukt skön kille. Hans två killkompisar kom fram och dansade också. Kim puttar fram mig framför killen (inte alls uppenbart gumman ;D) Iallafall, vi dansar lite. Han säger nånting som jag inte riktigt uppfattar, hör sen att han säger (...jag lovar!) Nästa sekund tar han tag i mig och jag är i luften. Haha! Jag skrek som en liten bitch. Det var skoj som fan. Efter ytterligare lite dans och efter att min snygga lyftarkille försvann så stack vi ut för luft. Stack in igen för lite mer dans. Kim träffade på en vän inne på dansgolvet, shakade lite mer rumpa. Den jobbiga killen dök upp igen. Var på Johanna som ett as, jag flyttade runt Johanna så han stod bakom mig istället. Knuffade undan honom, han äcklade sig tillbaka. Knuffade bort honom igen, han kom tillbaka. Jannika lackade ur. Vände mig om och tittade på honom. Han frågade vad mitt problem var. Jag frågade vad hans problem var och sa honom att dra därifrån. Vi träffade honom inte mer sen. Haha! Power to the asian people. På slutet efter att Anna, Nicko och Lina stuckit hem och jag och Johanna letade efter Kim som en galning (som för övrigt gått hem efter att ha letat efter oss som en galning) så träffade vi på Micke och Vahter.. igen. Jag skällde ut Martin lite och sen pratade jag med Micke en stund. Jag och Johanna stack hem. Så såg kvällen ut och den var legen.. wait for it.. dary!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahha legen..wait for it..dary! :D :D :D

men jag fattar inte varför du skällde ut honom? :P när han berättade att du snackat om hans sms så var jag bara: whaaat? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback