Mobilinlägg nr 197.

OMFG. Fick reda på schemat idag fram till nyår och det är verkligen superba tider. Inte minst när vi åker till London om några veckor! Kommer bli så jävla roligt. Längtar, längtar.. Blir min första utlandsresa. För ett par månader sen blev jag överraskad med en utlandsresa som skulle ske framöver, men.. ja. Det ser ut som att planerna inte riktigt ser ut som det gjorde då. Så glad som jag var då. Att få åka till varmare klimat för första gången i mitt liv. Men eftersom mycket har varit lögner så borde jag sett att det skulle bli såhär. MEN!! Jag är lycklig över London. Otroligt lycklig över att jag får åka med Anna och Nicko. Träffa nya människor. Uppleva shoppingen i London. Tiden läker alla sår. Tid med alkohol, shopping, goda vänner och fina britter (de som finns) är inte fy skam. Klarar mig nog ganska fint där borta.

Det ironiska i historien är att, när jag åker bort från mina "problem" så kommer problemen till mig. Oddsen för att vi ska stöta på varandra är liten som fan, om vi gör så kommer det inte direkt bli pussar, kramar och familjemiddag. Det kommer bli mördarblick från åtminstone 2 av 4. I will look fabulous.

Kommentarer
Postat av: Kim

Nahe!? Säg inte att ni ska dit samtidigt ?!?! Sjuuuukt isåfall! But one thing´s for sure.. You´re the only one looking fab!

2011-08-24 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback