Mobilinlägg nr 200.

Jag är ett enda virrvarr av känslor de här dagarna. Vet inte hur jag ska må. Vet inte om jag har kommit över vår situation. Det har ändå gått 5 månader nu. Trots det kändes det mer än vad jag trodde att det skulle göra. Ville inte veta vad han gör med henne, varför bryr jag mig och tar reda på det? Fast iofs, vem skryter om det på Facebook? Ledsen. Tycker att jag är värd bättre. Tycker jag är värd att få en så enkel förklaring som varför det skett. Jag vill inte berätta, men känns som jag snart inte har något annat val? Det är inte sådan jag är dock. Börjar tröttna på att allt ska handla om dig. För det mesta iallafall. Om du inte förstår får du fråga mig.

Haft en riktigt trevlig kväll med Erik ikväll. Han dök upp på jobbet utan förvarning, hämtade upp mig med bilen efter jag slutat. Åkte in till stan och satte oss på Black Lion. Beställde in en tre rätters middag. Allt var riktigt gott. Cheese caken var gudomlig! Efter många timmars konversation om allting så skjutsade han hem mig. Gentleman!

Just det ja. På måndag vid elva händer något mycket trevligt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback