Mobilinlägg nr 201.

Bra dag på jobbet förutom en sak. Gillade verkligen inte hur min reaktion var. Blev kallsvettig, blev lite yr t.o.m. Blev otroligt besviken på mig själv. Gillar inte hur jag är helt underlägsen. Allt jag kan göra är att vänta på att det ska gå över. Medan jag väntar gör allt ont. Hela tiden.

Intressant natt. Vaknade vid tre med ett ryck av att telefonen ringde. Kim Lindberg. What the fuck? Vad ville hon såhär sent? Haha, så jävla full. Kommer inte ihåg allt, halvsov medan hon pratade, men hon så något om massa singelkillar, syrianer och Lindövägen. Synd att hon inte ringde tidigare, då hade jag stuckit dit direkt!

Imorgon är det måndag. Möte. Plus det roliga som jag kommer göra. Wihu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback