Mobilinlägg nr 202.

Sandra väckte mig imorse, kris i kassan. Sjukdom. Två stycken samtidigt. Vet inte varför, men blir jämt irriterad när folk sjukskriver sig. Speciellt när de mått bra dagen innan. Jaja. Klockan elva satt jag på Sussies styling team och fixade till frillen. Satte mig hos otroligt gulliga Sandra. Vi kom överens om färgen på håret. Mörkbrunt! :D I vissa ljus, beroende på om det är varmt eller kallt ljus så skiftar färgerna lite. Känns otroligt lyxigt att bli sådär ompysslad. Få kaffe serverat i jättesöta koppar med fat (med kaka till). Massage i stol, skalpmassage. Ahh. Det här är livet. Håret blev jättefint. Passade på att boka en tid direkt om 10 veckor. Så den 7e november blir det färgning av utväxt och lägga i lite guldiga toner! Kommer bli awesome. Fick hoppa in och jobba på eftermiddagen. Jobb imorgon också. Som tur är har jag öppningar hela veckan ut. Lördag kommer bli legen..wait for it! ..dary! Måste inhandla mat!

Det har nog inte gått så lång tid ändå.1 månad drygt va? Men det gör ont.. hela tiden. Ibland mindre, ibland mer. Dock alltid hela tiden. Fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback