Mobilinlägg nr 205.

Trött. Väntar på bussen från sjukhuset. Tog längre tid än vad det var tänkt. Antagligen kom hon emot något blodkärl eller så när hon skulle ta prov. Vet inte vad det var allt hon preparerade mig med. Vet att hon sa att jag fick adrenalin för att stoppa blödningen, sen började hjärtat rusa. Kändes skumt i och med att jag låg stilla och inte gjorde någon ansträngning. Blev sedan hänvisad till ett rum där jag skulle få ligga och vila en timma. En sköterska kom in med ett par tabletter läkaren beordrat. Hur som helst mår jag okej.

Nu vill jag bara hem. Äta lite och vila. Har en massiv huvudvärk och en näsa som ständigt rinner. Håller tummarna för att proverna kommer tillbaka med goda nyheter. Med det sagt lämnar jag er för idag. Ännu en öppning väntar imorgon och sen badminton på kvällen, om jag orkar vill säga. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback