Mobilinlägg nr 94.

Haft en trevlig dag med Anna som bestod av en långpromenad och sen ett svettigt pass på gymet. Mycket skönt kan jag lova! Efter det svängde vi förbi mig för att hämta Annas cykel. Satt utanför min port en stund och filosoferade lite om våra kärleksbekymmer. Båda har bekymmer, men på helt olika sätt. Imorgon drar jag till Skänninge marknad med mamma och pappa. Får se om man hittar något eller inte.

Ska försöka se de här två veckorna som något positivt som Anna sa. Just nu kan jag inte riktigt se hur det ska gå. Det har visserligen bara gått två dagar..12 dagar kvar. Som sist för 5 veckor sen, gick det ju lättare ju mer tiden gick. Då såg iofs situationen helt annorlunda ut. Det värsta då som kunde hända, som minsann inte skulle hända enligt dig. Hände. Allt vände på två sekunder. Allt blev ingenting. Jag blev ingenting. Det spelar ingen roll hur mycket jag ältar det här fram och tillbaka. Jag gick inte vinnande härifrån. Jag har förlorat allt som jag kämpat för. Det gör mer ont än vad jag nånsin trodde att det skulle göra. Har gått igenom alla scenarion vi varit med om, om och om igen. Tänk om jag inte sagt det där, eller gjort så. Hade saker sett annorlunda ut? Man kan inte ge mer än sig själv. Den här gången räckte det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback