Mobilinlägg nr 95.

Gårdagen blev verkligen inte som jag tänkt mig. Eller inte andra halvan av dagen iallafall. Mamma och pappa hämtade upp mig vid elva med husbilen och vi åkte vidare till Skänninge för den traditionsårliga marknaden. Varmt som fan och mycket folk. Hittade inte mycket alls. Mycket krimkrams finns det. Köpte iallafall 1/4 kg bigaråer, 3 hg kantareller och en klocka. Nöjd :)

Anna ringde mig på eftermiddagen och frågade om jag skulle med till Trädgårn på kvällen. Sure why not? Satte oss där runt tio kanske? Mötte upp en festklädd Anna och stiliga Martin och David Vahter. Väl inne så satte vi oss tillsammans med Berg, Emelie, Bea och Micke. Roligt som fan. Anna och jag beställde in en flaska vin, av någon anledning tyckte jag faktiskt vinet var gott. Sen kom vi av någon märklig anledning in på Hot shots. David beställde in fyra stycken (de andra hade gått). Efter den var det downhill from there. Taxi ner till Hugo, kö som fan. Vi glider in i super-vipen (thanks Martin). Inget inträde för oss. Fortsätter in och dansar. Mattias 1 & 2 var där, as usual. David köpte öl till alla. Jag skulle ut till baren, köpa nånting för att få pengar till garderob. Hälsade på Hemstad och Henka och senare på Patrik, Karro och Bäret. Köpte fyra mintuu black. Hittar David på dansgolvet. Anna och Martin är borta, går runt och letar som fan. Slutar med att David och jag tar deras shots också. Fy fan. Fortsatte till baren, blev bjuden på en P2a. Filosoferar lite om livet. Jobb, kärlek, universum. Lämnade in mina grejer i garderoben, hämtade ut dom 5 minuter senare och tog taxi hem runt ett. Somnade närmare sex imorse.

Idag mår jag inte bra. FY FAN. Skulle dragit till folkparken och solat idag tänkte jag, men orkar verkligen inte ta mig utanför dörren. Snark. Imorgon ska jag träffa syrran för lunch, blir lite smaskigt skvaller från igår. Nu ska jag hämta ett glas med isvatten. Toodles.

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken kväll det blev du pillan!! oväntat och härligt. sen att du mått som en påse skit får bara vara, imorgon är en ny dag.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback