Mobilinlägg nr 96.

Den här dagen har gått förbi ganska händelselös. Legat och mått illa, tyckt synd om mig själv. Gjorde ett tappert försök vid två ungefär och gick ner till Napoli och köpte en sallad. Fick i mig den. Kollat på Jackass 3, skrattat. Tredje gången jag ser den. Kanske inte den mest ultimata filmen att se när man mår illa, men jag tittade bort och tryckte mute när spyscenerna kom. Annars har jag mest legat i soffan. Tog en tupplur på en timma. Anna väcker mig och frågar om jag vill komma bort till henne. Trött som ett djur är jag, men lyckas ändå ta nästa spårvagn som gick. Strongt! :D Möts av en suspekt doft i Annas lägenhet. Pillan drar på sig sina gula diskhandskar och diskar bort den suspekt doften. En och en halv Red Bull senare, samt en nygjord tonfisksallad så sätter vi oss på balkongen och filosoferar om killar, snoppar, sex och.. eller ja. Det var nog bara snack om det :D love you pill! Skulle inte byta bort dig för alla snoppar i världen! <3 :D

Nu blir det lite film, lite manikyr och sen sova. Fy fan vad jag ska sova inatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahah!!!! den suspekta doften försvann i ett nafs.. väldigt mysigt med pill på besök igår. du är bäst!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback