Mobilinlägg nr 99.



Gick jättebra att plocka ner alla grejer till förrådet. Mamma och pappa var jättesnälla. Blev klara på en halvtimma ungefär, bara lite småsaker i utrymmet som ska tas hand om, sen ska jag fixa ordning där. Så mycket som jag måste köpa! Först och främst lampor till tak. Sen blir det nog ett litet gästrum där. Blir någon fondvägg och sen köp av säng, så småningom. Allt kostar så jävla mycket och pengarna räcker inte till. Fast jag har ju planerat att bo här ett tag, såvida inget drastiskt händer så jag drar min kos.

Jallade lite på min syster vid halv tolv, så hon skulle komma in till stan med mig och käka kinesbuffe. Åt alldeles för mycket som vanligt, gott var det. Tyckte Zoey med, fast hon åt bara mackor. Zoey fick en pepparkaka till efterrätt, den tyckte hon att jag skulle ha istället. Därav den tjusiga bilden där hon matar mig! :D Vi gick runt på stan en stund, Jonna köpte smink, underkläder och badkläder. Jag testade en bikini från Calvin Klein som jag antagligen kommer köpa. Tjusigt. Satte oss och fikade en snabbis på Brödernas. Jonna köpte en jordgubbscheesecake till lillskruttan, såg smaskigt ut, men neeeej då. Hon ville ha Jonna chokladboll istället. Haha, så otacksamt! :D Jag stack hem vid fem och tvättade två maskiner. Nu har man rena kläder igen. Yay! ^^ Passade på att måla om mina naglar. Svarta tippar.

Imorgon ska jag på date med Nicko. Blir en fika. Kanske snackar lite om Londonresan. Plus att jag får tillbaka min kamera! Imorgon kväll blir det en tripp hem till Jonna och Patrik. Jonna jobbar stängning och hennes cykel funkar inte. Så jag är hemma hos dem medan Patrik hämtar henne halv två imorgon natt. Kan ju inte lämna Zoey själv och inte väcka henne heller. Janka ställer upp! Blir en filmkväll med Patrik. Kanske blir No country for old men. Patrik har ju inte sett den än. Jaja.

På onsdag blir det Vrinnevi och läkaren, fredag lite chill med Jonna och Emilia på Trädgårn. Lördag blir det häng hos casa de Jonsson/Karlsson. Söndag blir oplanerad och sen back to work. Usch vad det har gått fort. För fort. Anyhoo..

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas du kommer iväg till london!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback