all the small things

Känner mig ständigt utnyttjad mer eller mindre. Alltid ställer man upp, för sån är jag: Snäll.
Tror att man ska få tillbaka. Småsaker som stör mig. Vilket är bra egentligen. Fan, svårt att skriva ut saker här. Vill bara inte vara med om samma visa igen. Pallar inte, då går jag under jorden.
Det tär tillräckligt mycket på krafterna att alltid hålla humöret uppe för A.
Dock mår jag bra, gå ner en 10 kg, sen mår jag fysiskt bra. Psykiskt bra mår jag nog ganska okej. Är ändå jävligt skör, överanalyserar allt. Tänker alltid ett steg för långt.

På lördag blir det julfest med jobbet. Ska bli så himla roligt. Hoppas verkligen på en trevlig kväll/natt. Det är ledig helg så behöver inte vara orolig över att gå upp tidigt för att jobba. Få se hur lätt det blir att bowla med lånklänning, men det går nog.. kanske. Haha. Huvudsaken är att se fab ut, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback