Kläder från Nelly.

Har beställt två klännigar från Nelly. Är tänkt att det ska bli nyårsutstyrsel när jag åker upp till Stockhollm.
Yes. I år åker jag för första gången bort till nyår. Ska bli underbart. Ska till min nyfunna men ack så fina vän Mindy. Vi ska hem till hennes barndomsvän Mats för lite käk och umgänge, sticker dit redan på fredagen, dagen innan, så ska bli sanslöst skoj där!!
Anyhoo, vilken av klänningarna hade ni firat in det nya året i? Ha i åtanke att det ska ätas tre-rättersmiddag och sedan utgång på nån klubb nånstans i Stockholm.
Båda klänningarna kommer matchas med svarta heltäckande strumpbyxor, svarta pumps och min svarta midjekorta kavaj. + diverse accesoarer.
Nå? :D

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Den första!!! Vem kommer liksom inte vilja ta med dig till sovrummet/diverse sexplats för att ligga med dig!?!?!?! OMNOMNOM!



Gå inte till The Viper Room! ;) Hahaha!

2011-12-14 @ 07:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback