Studsboll.

Det kunde inte bli mer rörigt i huvudet just nu. Jag slits mellan två världar. Två underbara världar. Ibland ska man inte känna efter utan bara låta hjärtat styra. Ser fram emot julafton, försöka koppla bort alla tankar och fokusera på familjen. Alltid lika mysigt och alltid lika gott att komma hem till mamma och pappa på julafton. I 21 års tid har jag firat hemma hos föräldrarna och det är tradition! :)
Ser fram emot nyår. Träffa Mindy utan allt skit som hänt, bara få snacka en massa skit, umgås. Sen få träffa Mats.. :) Det kommer bli helt enastående trevligt! Måste komma ihåg att packa ner min kamera! Åhh, så förväntansfull.

Idag kommer fröken Anna Matsson på besök och vi ska fira lite jul. Byta julklappar. Kommer bli myspys. Har tyvärr varken glögg eller pepparkakor. Dock har jag mig själv och sen spotify med julmusik så det ska nog gå bra ändå! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

måste påpeka, att efter 15 års vänskap janika karlsson... så borde du kunna stava mitt efternamn rätt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback