Backstreet Boys och umgänge.

Omg., sitter här och lyssnar på Backstreet Boys. HAHA, Guuuud.. Min första kärlek när jag var yngre. Brian var såklart min favorit och är fortfarande? Haha, tittade på Oprah Winfrey igår och de var där av någon anledning, det väckte minnen. Såg bäst ut, sjöng bäst, hade bäst klädstil? Minns inte. Lite lustigt att man kommer ihåg EXAKT varenda ord av låtarna fortfarande. Ahh. Backstreet boys 4-evah! <3 Hahahahah! :D
Idag har jag umgåtts lite med Kristian "Krill" Andersson. Det var trevligt. Tittade på My darling is a foreigner. Snackade lite skit. Mest om Japan, japanska och förhållanden. Tiden gick fort så vi ska ses igen på en fika, gäller att klaffa våra jobbscheman. Han jobbar jämt kväll så får ta det på förmiddagen.
För er som inte vet vem Krill är så är det den första snubben i mitt föregående inlägg.


Snart ska jag åka hem till min syster och sitta barnvakt. Min lilla gullunge <3
Jonna och Patrik ska på Magnus Betnér och sen käka på La Uva. Trevligt trevligt!
Jobba fre-sön sen. Blir bra vettö.
Men så atte, det var väl det, sitter och sörplar i mig lite nudlar nu.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback