Min födelsedag, 12 dagar senare.

Blev upphämtad från jobbet igår av mamma och pappa. På grund av att både jag och Mattias varit sjuka så har det inte blivit något firande av mig på min födelsedag, så det fick bli igår. Var supertrevligt och jag fick finfina grejer! Det bjöds lite på fika och mycket babbel! :D
Fick enligt mamma och hennes expedit på Cervera "världens bästa köksredskap".
Ska bli intressant att testa sen.
<3 <3 <3 <3
Yeah, shopping inför vår/sommar! :D
söta små örhängen :)
Så jävla cool äggklocka! Dubbla tider så jag kan ha koll på två kakor samtidigt ;) Passar perfekt till min röda kitchen aid i köket! :D
Min allra första kaktus någonsin. Ska försöka inte övervattna den. 1 gång per månad känns lite. Hm...
Planksteksbrädor! Blir nog att göra plankstek ikväll faktiskt :)
750 g chokladpraliner. Ho, ho, ho.. Tjockis-Jannika.

Kommentarer
Postat av: Anna

så fräsiga grejer. me like

Postat av: Kim

Har också köpt köksredskapet, de sa samma sak till oss på cervera ha ha ! Kanon till köttfärssås faktiskt. Men nice stuff :)

2011-03-01 @ 08:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback