The day before today.

Igår blev det en chill-dag. Sort of. Vaknade, åt frukost, gick och gymade. Mina ben är helt ömma efter de senaste dagarna. Igår gick jag intensivt på bandet i en halvtimma, i fredags gick jag och Andreas in till stan från jobbet. 1 timmas promenad där. Mina ben är möra. Men nyttigt I guess. Idag skulle jag tränat lite också, men vaknade med halsont så det får vänta tills imorgon. Hoppas att jag kan träna då, vill inte komma in i en period där jag bblir sjuk igen. Veckans träning ser ut som följande:

Måndag: träna på gym
Tisdag: träna på gym (hjälpa Anna att flytta på eftermiddagen)
Onsdag: Jobba 10-19 (vilodag)
Torsdag: Gå till jobbet, badminton 21,00-22,00
Fredag: Gå hem från jobbet
Lördag: Vila
Söndag: Vila


Igår var Krill, Långeman, MatteQ och Stefan hemma hos oss och chillade lite. Vi käkade tacos och tittade på Due Date, lika rolig varje gång! :D Efter det spelade vi lite turnering, Super smash Bros Brawl! Yaaay! Vi var ganska dåliga allihopa, förutom en gång när jag spöade Krill, mwohaha! Beaten by a girl.
Iallafall, Långeman har precis blivit frisk från en influensa han haft, så hoppas innerligt att han inte smittade igår, även fast han inte längre är smittobärare. Hohooo. Här kommer bilder på de trevliga prickarna jag umgicks med igår kväll :D
Krill
Långeman
Matte Q
Stefan
Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback