30/1-11

Mattias är och spelar in sina shower och jag sitter här och ugglar framför datorn. Tittade nyss på Sveriges mästerkock på tv4 play. Fan vad coolt om man kunde vara med i ett sådant program, fast för bakning och dessert kanske? Det vore något det.

Mitt sötsug har varit jävligt denna vecka. Kanske ger jag upp mina nyttighets-veckor eller så kanske det är för att tant röd är här? Iallafall, brist på annat så slängde jag ihop en smulpaj med äpple/kanel. Lycka också att jag hade en färdig (ajsan, bajsan) vaniljsås i kylen. Ahh. Det satt fint i magen och jag har inte det minsta dåliga samvete.
Nu har Anna/Pillan/Anis-bananis/Matsa/Pongo/Anniball/Kattsson äntligen flyttat till Sverige, ska bli underbart att få träffa henne igen. WOOH!
Hittade min digitalkamera som jag inte använt på månader, undrar om det är några bilder i den. Hmm.. Ska undersöka saken! :D
Det var inga bilder som jag inte redan hade sett, men vissa var lite wooooohh....?!?!?! Som denna! Togs på nyårsafton förra året. Haha. Ser lagom jäst ut! ;D
Den här bilden kommer jag ihåg. Diggade mitt hår här, försökte få med det på bild, gick väl sådär.
HAHAHA, Zoey är en lillskit här! :D
När grabbarna grus gjorde egen pizza (gamla lägenheten) De blev för övrigt goda.
Gahh, är så trött, så det här får avsluta inlägget. Until next time. Sleep tight, don't let the bedbugs bite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback