Mobilinlägg nr 59.

Tack Ewelina för att du välkomnar mig tillbaka hit. Haha, var ju bara borta tre dagar nånting! :D skönt att få babbla av sig igen.

ikväll har varit damn fine. Eller ja, först vaknade jag hos Jonna och Patrik. Fy fan vad Jonna snarkar! Vaknade flera gånger av det :P Patrik hade redan åkt iväg när vi vaknade, Jonna stack strax därefter till jobbet. Jag var barnvakt några timmar. Trotsig, envis ung dam de har, men det gäller ta hårt mot hårt redan nu. Annars lär hon sig inte! Åkte finfin Chrysler hem. Fick skjuts av Ken. Tittade lite på HIMYM och TBBT, sen stack jag ner till Fräcka fröken för att möta upp supersköna brudarna Nicko och Anna. Tog en snabb fika och snackade igenom planerna för Göteborg på tisdag. Andreas uteblivna visit gjorde att Nicko följde med oss till Texas Longhorn för att äta en bit. Mötte upp Micke där och vi åt alla en varsin fin hamburgare. For sedan in till filmstaden och tittade Transformers 3 allihopa! Nicko följde med nu också, hennes första 3D bio här i Norrköping. Filmen var jävligt nice. Shia LaBeouf vad trevlig att titta på. Nya tjejen som blir räddad i nöd var bra också. Ingen Megan Fox ;) Men å andra sidan är jag mer för brunetter! Haha. Anyhoo. Övervägde förut att sova i soffan för att jag inte bäddat sängen med nya sängkläder. Jag bäddade rent. Nu får det bli några mer avsnitt av tbbt, lite körsbär och sen sova! Imorgon väntar packning och sen bort till jobbet för att hämta smutsiga jobbkläder. Intressant, I know.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Det är intressant som fan att höra om att du ska tvätta! Eller att du bäddat rent osv. Det som är mest intressant nu är gradantalet på tvättmaskinen och vilka produkter du använder!



Saknar dig min sockerpulla <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback