Mobilinlägg nr 61.

Det känns skumt att vara hatad av någon, jag förstår varför du gör det, but still. Jag hatar dig också, så det är lugnt, inte i samma grad som du hatar mig, men du är liksom.. hmm.. i vägen? Du gör det mycket svårare. Surrender! Förjävla fin eftermiddag idag. Speciellt mellan 14.50-16.10. Leendet var bäst, sen kroppen, dofterna också! Fast iofs, att få se dig över huvud taget var dagens guldkant. Kände att veckans sorger som fortfarande bearbetas, blev en snudd lättare idag. Tillfälligt dock.

Btw, till allas förtjusning ska Dennis följa med imorgon!! Fan vad kul! Bara setts snabbt en, två gånger sen han flyttade. Var nära att jag fick med Marcus Johansson också, men han skulle på kurs imorgon så han hade inte tid. Boo. Lovade honom att höra av mig i tid nästa gång så han kan komma förbi och säga hej iallafall. Inte varje dag man åker ner till Göteborg! Taggad till tusen. Verkar bli sol imorn och runt 20 grader, det gillar vi! Har typ packat klart, står lite i val och kval vilka skor jag ska ha med. (Här vill jag inte ha några suckar eller rullande med ögon). Nu borde jag äta något.

LISEBEEEEEEEEEEEEERG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback