Mobilinlägg nr 62.

Hade massa idéer att skriva om. Många tankar att få ner, men nu sitter jag här och.. Alltså.. det där förbudet.. det är way out of line, helt under min värdighet. Jag menar.. förstår du inte hur sjukt det låter och faktiskt är?! Det gör mig både sårad och förbannad. För fan.. varför i helvete håller du på och fuckar upp min hjärna??! Baah.. vill inte ha det såhär.

måste gå och lägga mig. Upp freakin tidigt imorgon. Ska försöka att inte tänka på varken A eller M de närmsta två dagarna. Blir jobbigt.. Den ena kommer jag sakna jättemycket as I always do, men gör mig wackadoodle i huvudet och den andra gör mig helt miserabel utan att vi ens träffas. Nu ska jag få några timmars sömn! Tagit upp kontakten med Tobias Kirch. Många år sen jag snackade med honom. Han är sig fortfarande lik.. haha. Jadu. Kul att jag börjat snacka med Marcus också.Hade som mest kontakt med honom under gymnasiet. Tråkigt att båda ska bo så jävla långt bort. Göteborg och Skåne. Wtf? Anyhoo. Trött. Puss på?

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback