Mobilinlägg nr 64.

Dagens goda gärning är gjord. Jocke ringde och väckte mig idag, frågade om jag kunde utföra ett uppdrag. Absolut! Gör allt för honom, hoppas han vet det också. Stackare lät inte alls bra och det fick man bekräftelse på när jag fick inköpslistan :D Två paket halstabletter, Två paket ipren, ett paket alvedon, en termometer, två drickyoghurt och en Cola. Annars så starka Joakim var inte så kartig när jag lämnade grejorna.

Idag och imorgon är det Munken in the park som gäller! Yeah! Ska träffa Åsa i eftermiddag, sen ska vi möta upp My och Nicko för lite softhäng. Det blir nice som fan. En resa till Göteborg igen är redan på planeringsstadiet. Antagligen åker vi i slutet av september. Nånstans där. Göteborg är en stad jag absolut kan flytta till, vem vet vad som händer i framtiden? Nu ska jag kolla lite fler avsnitt av HIMYM, sen sola lite på balkongen. Fejnt döh.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback