Mobilinlägg nr 65.

Godmorgon och godnatt! Full som ett stryk, men ska försöka summera kvällen. Fan så jävla sjuk nice kväll! Började ned att jadg träffade Åsa. Vi käkade på paus. Gick till bolaget för att inhandla alkohol till idag och imorn. Gick hem igen, gick ner för att kolla på Markus Krunegård. Ursäkta min stavning förresten, autokorrigering och full är ingen bra kombo. Iallafall. Vi kollade färdig på Markus och stack sen till my och Nicko. Värsta basta tjejerna! Mucho love! Hälsade på Anna, Anna, nadia, Ted och cissi. Stack iväg runt tio till munken, alla tappade bort alla. Jag hälsade på Håkan A, skällde ut honom för hans skvaller till Kalle så jag och Ändras fick det där samtalet. Vi hittade tillbaka till varann. Anna, Anna, Nicko ICBC jag bestämde oss för att dra till Hugo. Gick in genom VIP-kön såklart. I kön står Mattias polare framför mig och bakom står Marcus, han från midsommardagen you know. Iallafall, Mattias polare stack.till puls. FY FAN VAD VI DANSADE! Har nog aldrig varit så svettig i hela mitt liv. Eller jo, möjligtvis sist jag hade sex med dig,ingen nämnd, ingen glömd! Så många lustiga killar som kom och snackade med oss. Fast fyra snygga brudar i snygga kläder går ju inte att motstå, right? Träffade på Hemstad och Micke Nilsson. Trevligt. Anna, Nicko och jag + vår nyfunna vän Anders stack till max för att käka. Min Anna gick hem eftersom hon jobbar imorn, stackars. God mat! Träffade på ordningsvakten från Cromwell och en killar som jobbar där. fan värsta trevliga bosniska killarna! Sätt och käka tillsammans. Jag tvingade i Nicko mat, Anna också, efter att hon ätit Sina chili cheese :D De andra gick hem, jag hoppade in i killarnas bil och fick skjuts hem, värsta snälla. Nu ska jag sova, imorgon väntar vaxning 11.10 och sen munken igen kör bara, KÖR!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha!! så roligt du skriver när du är full. "gick in i vip-kön såklart", undra vems förtjänst det var? ;) goo kväll med massa dans och trevligt folk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback