Mobilinlägg nr 67.

Nu har jag kommit till det stadiet att jag inte kan gråta mer. Ibland blir jag ledsen och jag känner att ögonen fylls med tårar, men det är inte mer än så. Känner mig avtrubbad för gråt just nu. Morgonen tog sig en konstig vändning, som det så ofta gör för mig på senaste tiden. Jag är en ganska trasig själ, men det ordnar sig alltid i slutändan. Det blir kanske inte alltid som man vill, men det ordnar sig. Jag tog upp ett mynt, med ansiktet vänd uppåt. Hoppas på lite tur nu. Har aldrig haft speciellt tur i varken spel eller kärlek men hoppas på en förändring! Ikväll blir det nog några Staropramen med goda vänners sällskap, det är alltid trevligt! Nu ska jag försöka möta upp syster och Patrik nånstans vid Munken, it'll be a battlefield.

Kommentarer
Postat av: de du

Genom att läsa blogg nr 55 till nr 67 så vek sig stålet för andra gången. Jag vet vad jag gjort. Gillar inte allt jag läser. Men vet att allt ligger hos mig förutom en punkt.

2011-07-10 @ 00:35:16
Postat av: de du

Btw. Ring sms:a whenever you want. Mitt problem inte ditt. Ser fram emot det. Kram.

2011-07-10 @ 00:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback