Mobilinlägg nr 72.

Ibland tar livet sig en konstig vändning. Funderat lite på det du sa idag på jobbet, om att inte bli bortskämd, att få kämpa. Att hellre få kämpa för kärleken än att få den the easy way. Dock är linjen hårfin från att bara kämpa för kärleken och att bli hållen på sträckbäcken. Mitt liv kommer aldrig mer bli sig likt, i den aspekt att jag är en mycket ärligare människa nu. Jag är mer positiv till livet, jag ser livet på ett annorlundare sätt. Jag tror fortfarande gott om allt och alla. Fruktansvärt naiv, svårt att säga nej, sätter mig själv i andra hand.

Jag har tappat mig själv de senaste månaderna. Precis när jag blev singel var jag väldigt glad, allt var underbart. Den senaste tiden har jag blivit alltmer bitter, ledsen, besviken. Är det värt? Vad hände med mig där emellan? Jag är glad att jag kommit fram till ett beslut. I min värld är du allt, men nu är det dags att se om mig själv. Jag har kämpat. For all that it's worth. Nu vill jag leva! Längtar efter en utlandsresa. Det blir ingen på bra länge. Har ingen som helst buffert för tillfället. Det känns kämpigt att få snåla och verkligen tänka på vad man handlar, när man annars är van att spara, spara, spara.

Tack för innehållet i min hårddisk Andreas! Guld värt. Du är allt bra snäll mot mig, hjälper en stackars tjej utan dator ^^ Imorgon ska jag bort och mata Mickes kanin. Blir en trevlig liten promenad det, ska fixa lite till i Mattias och min lägenhet, ska ju hämta mina sista saker. Time to curl, curl, curl my hair, varför? För att jag har tid.

Kommentarer
Postat av: ida

Hoppas du får en fin kväll !

Postat av: Anna

pillan?? kan du köpa nått på systembolaget till mig imorgon som du kan ta med på fredag till jobbet? HADE VARIT SÅ OTROLIGT JÄVLA SNÄLLT. then i owe you one. du kan ju ringa imorgon efter elva, eller så ringer jag. har en fråga angående nästa veckas schema då också.. läser du bloggen förstår du vad det handlar om. ringas, ringas!!

och ja, det är ett väldigt bra beslut. du är viktig, du ska sättas i första hand. visst ska man inte få saker gratis här i livet, men du har fått betala ett väldigt högt pris. hoppas på det bästa.

PUSS OCH GODNATT?!?

2011-07-14 @ 03:25:01
URL: http://anniball.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Jag tycker du gör helt rätt i att investera i dig själv gumman, det är du värd och så ska det alltid vara. Visst man "uppoffrar" mycket när man väl har andra nära sig och speciellt när det är THE ONE. Men man får aldrig glömma sig själv.



Sen tror jag det är bra att du inte åker utomlands eller något, visserligen hade det varit bra för dig att komma bort från allt, men det skjuter bara fram alltid och förr eller senare måste allt ha hanterats och bearbetats. Men hur det än blir så kommer du att ta dig ur detta. Och även om du är en bitterfitta nu då om du är så bitter, så gör det inte mig ett dugg, du är fortfarande min lilla Korre <3



Massa kram!

2011-07-14 @ 10:59:03
URL: http://bonkvsgnu.wordpress.com/
Postat av: Kim

London! London! London!

2011-07-14 @ 22:49:55
URL: http://vitaenunc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback