Mobilinlägg nr 73.

Lyckad after work. God öl och trevligt jävla folk. Träffade Henka och Patrik kvart över åtta på Black Lion, beställde in öl. Krusovice. Fint. Efter en liten stund kom Anna, flum-Anna :D bin beställde San Miguel om jag inte minns fel. Jag blev hungrig, beställde en nachokorg. Patrik och Henka beställde plocktallrik. Mer öl. Henkas polare Jeff kom dit, trevlig prick, hann inte utbyta så många ord till varandra. Pratade mycket med Erik efter han slutat laga mat där, typ en månad sist vi sågs, sjukt. Mer öl, Henkas treat. Vahter och hans bror David kom, Kul Kul! :D fan, är så jävla trött. Henka, jag och Patrik drog förbi McDonald's, pojkarna köpte mat. Vi lämnade Henka vid rosa elefanten och vi gick vidare hemåt mig. Nu är jag hemma. Har en Patrik utanför på soffan som tittar på film. Skulle visst spela golf imorn? Vette fan, jag ska iallafall jobba. Tjohej! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback