Mobilinlägg nr 74.

Just nu känns livet jävligt tungt. Mycket som inte går min väg.svartsjuk, avundsjuk men ändå glad där någonstans. Avundsjuk och bitter över att Anna åker till Grekland på tisdag. Bitter över att jag faktiskt inte har pengarna att åka utomlands. Det får bli nästa år förhoppningsvis! Ska försöka ta och laga lite mat nu, har blivit riktigt dålig på det. Så sjukt jävla tråkigt, speciellt att laga till sig själv, right? Men för att fira att det är lördag, ska jag laga god mat, kött, majskolv (oh yeah, that's the shit) lite aioli till det. Till efterrätt blir det jordgubbar och vaniljglass! Whoo!! Micke ringde idag och frågade hur det gick med kaninen. Kaninen mår bra, fick mat och vatten idag efter jobbet. Jag är så duktig så! Det kändes skumt att Patrik gick imorse, aldrig lämnat en kille från lägenheten som jag inte haft det något med. Inte ens killpolers har legat över. Haha! Kändes konstigt. Ne, ikväll blire nog Sucker punch eller någon annan trevlig rulle i samma genre! Puss då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback