Mobilinlägg nr 78.

Att det ska vara så svårt? Jag menar, det är väl bara att ta tag i det? Usch. Jag har kämpat och kämpat men alltid fallit tillbaka. Lyckades en gång, vill komma dit igen. Har hämtat inspiration, hämtat bilder, ska bli motiverad! Jag kan inte hålla på såhär, göra såhär mot mig själv. Det är bara mig själv jag har att skylla på. Yup. Jag är söt, men jag vill bli vacker. Imorgon ringer klockan 8.00, då sticker jag till gymmet. Jag vet att jag har disciplin, att jag kan kämpa länge. Kämpar för så mycket annat här i livet, så varför inte nu? Saknar att vara smal, mycket blev så mycket lättare,det mesta. Snälla, låt mig lyckas. Låt mig få lite medgång i livet. Låt mig iallafall få en sak jag önskar.

Vill få tillbaka denna form för 3 är sen typ. Baah, lång väg att gå, men peppa mig så går det!

Kommentarer
Postat av: Anna

du kommer lyckas!!! GO GO GO PILLAN!!!

Postat av: Ewelina

I mina ögon är du alltid snygg vet du, men visst vill man gå ner i vikt och bli smal. Någor jag gjort den senaste veckan är att börja räkna kalorier. Det funkar för mig faktiskt och jag räknar väl mer eller mindre på ett ungefär. Men på en vecka har jag gått ner 2 kg :O Så du kommer kunna göra detta! <3 För du är awesome! <3

2011-07-18 @ 18:32:18
URL: http://bonkvsgnu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback