Mobilinlägg nr 79.

Det blir ingen hämtning av cykel idag för att.. doh, det spöregnar. Tänker inte cykla hem i det här vädret. Blir ingen städning i lägenheten. Varför? Jag orkar inte idag. Inget gym klockan åtta blev det heller. Varför? Snoozade ett tag.. länge. Men jag tog faktiskt tag i kragen och gick när jag väl vaknat. Nu har jag gått på bandet i 62 minuter. Lät bli att springa, börjar lugnt. Har inte varit på gymmet på 4 månader kanske, far inte ta ut mig direkt ;) Nu ska jag stretcha lite, sen in i duschen och sen en välbehövlig frukost!

Har slutat att vara ledsen, nu är jag mest förbannad, frustrerad, besviken. Det är inte bara du som är velig, jag har hunnit ändra mig ett par gånger sedan det där meddelandet. Det beslut jag tagit nu känns okej, kanske ändrar mig imorn igen, men just nu känns det som enda utvägen.. för mig. När du känner för att nån dag nånsin svara på mina meddelanden så behöver jag berätta för dig också.

Tips på att bli av med sockerberoende? Speciellt efter middag och kvällar. Varje tips är väldigt välkommet! 'Til then, toodles!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Ha massa frukt hemma! Flatbröd är också bra och mättar. Ät bara jordgubbar och inte glass. Sen så när du är och handlar, tänk på att jämföra hur mycket mat du får för samma kostnad av sötsaker. Ska du ha sötsaker så får du enbart baka det själv och då kan du styra sockerhalten.



En annan viktig sak är att försöka förhålla sig till att det sista man äter på en kväll är runt kl 19, visserligen beror det på när man ska sova men ca 2-3 innan så är det stopp sen med att äta innan läggdags! ;)



Du klarar detta!! PEPP!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback