Mobilinlägg nr 80.

Idag har jag börjat räkna kalorier lite smått, det är inte 100% allvar, men det får mig att ha lite koll på hur mycket jag får i mig om dagarna. Idag har det blivit ganska lite mat av någon anledning. Bara fått i mig ca 700-800 kcal av 2000. Det är lite för lite, fast då har jag inte räknat med smör till stekning, kryddor osv. But still too little. Tack för tipset mitt kära sockerkorn! Ewelina, du är guld och gröna skogar för mig <3 Haha, vi borde börja brevväxla med varandra! Fan vad kalorier man gör av med bara att sitta och inte göra nånting! Nu har jag bunkrat upp med bananer äpplen, och päron här hemma. Köpte även mörkt bröd till frukost och några bars in case jag får bråttom på morgonen och inte hinner käka frukost. Känner mig taggad! Mindre taggad över att de renoverar hela Nordic Club? What's up with that? Nåja, jag får härda ut. Tur jag bor nära så jag kan duscha hemma i och med att omklädningsrummen var avstängda. Dags för den här tjockisen att gå ner i vikt! Någon som vill köra race med mig? Eller inte race, men vi kan peppa varandra! På semestern blir det lite mindre strikt. Det är ju ändå semester. Med det sagt menar jag inte frosseri under mina två veckor, utan vill jag gå ut och käka en kväll med vänner så gör jag det. Punkt. Livet är för kort för att inte få äta vad man vill, men man kan tänka på hur Mycket man äter ^^

Jag är inte lika förbannad längre. Släppte ut känslorna förut, blev bara så otroligt ledsen. Men, hey. Det får man bli ibland. Speciellt om ni visste anledningen till varför jag var ledsen just idag ^^ Ska nog lägga mig hyfsat ikväll. Få många timmars sömn, beauty sleep! Ohh.. lite tv-spel blir det nu, sen sova!

Puss i ljumsken :)

Hemma hos Anna för några år sedan. Kul med fotonostalgi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback