Mobilinlägg nr 82.

Tack Super-Lisa! Efter att bytt till hennes stängning har jag bytt tillbaka igen. Det har väl varit det enda positiva idag. Tänkte att jag skulle ta hem Mattias cykel idag, jorå.. Nr.1: det fanns ingen luft i däcken. Nr.2: Bestämmer mig ändå för att gå med cykeln in till stan. Nr.3: stannar vid skvallertorget för att fylla på med luft, går åt helvete. Nr.4: en kille kommer fram och säger att det inte kommer funka, för jag måste ha ett annat munstycke, för jag har en bmx-cykel. Nr.5: jag skulle gå ner till Statoil för att fixa det. Hell to the no att jag tänker gå ända tillbaka igen.

Imorgon kommer Ewelina till Norrköping, dock i en timma bara så jag hinner inte träffa henne. Så typiskt att man jobbar imorn. Inte ofta hon åker neråt den här vägen och det är inte direkt ofta jag åker till Karlstad. Tur att hon tycker om mig ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback