Mobilinlägg nr 83.

Hade en jävligt märklig dröm inatt. Var säkert efter gårdagens promenad hem efter jobbet. Hela drömmen utspelade sig på en bar, typ i fjällen, för vi var på after work av något slag. Det mesta handlade om Daniel Berg och Andreas Jansson, sen gästspelade min syster och min kusin också. Mattias systrarna och mina gamla grannar var också med?! Anyhoo. Vi drack en jävla massa, några jello shotar. Jag hade tydligen varit förlovad med Berg, men istället lämnat honom för en annan. Mitt i allt dyker en skoter upp flygandes över våra huvuden. Allt var jävligt mysko. Istället hade jag börjat träffa Andreas som i sin tur var otrogen med min syster. Helt plötsligt var jag på något hotell/vandrarhem nånstans och skötte det stället. Fan så sjukt konstig dröm. Försov mig som fan idag, skulle tränat innan jobbet idag, men vaknade 10.40. Gick upp och åkte med bussen som gick 10.58. Fan vad snabb jag är! Nu är det dags för jobb. Ikväll blir det Maggio och på lördag blir det umgänge med syster, Patrik och Henke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback