Mobilinlägg nr 87.

Antingen gör jag något rätt eller så är min våg dum i huvudet. Imorse vägde jag mig. Gått ner 2 kg på en vecka. När jag kom hem hade jag gått ner ett halvt kilo till. Weird.. snart väntar ännu en vecka av mindre ätande. Ser fram emot det, sort of. Känner mig fräschare, kanske en placebo effekt, men det skiter jag i. Kom i mina skinny jeans häromdagen, det är ju bra. Fick höra att jag passar bra i dom. Jo man tackar! :)

Känns som jag bor på jobbet. Kan lova att det ska bli skönt att vara ledig tors, fre! Hela två dagar ledighet i rad! Sen väntar semester. Det blir fint. Spänd inför torsdag, de flesta är negativ till att jag ska färga håret, får mig att bli osäker om jag verkligen ska göra det. Ack så beroende av andra. Hoppas, hoppas det blir fint. Tänk om jag ångrar mig i sista stund? Baah.. jaja. Ses imorn macken.

Kommentarer
Postat av: Filippa från TeenBeauty

Alltid skönt att vara ledig! ^^



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback